6. Náročný klient, krizové rozhovory

6. Náročný klient, krizové rozhovory

← Zpět na přehled

Lekce 6 – Náročný klient, krizové rozhovory

Veterináři si málokdy uvědomují, že jejich práce vyžaduje schopnost vést krizový rozhovor, dokázat zvládnout komunikaci s obtížným klientem nebo s někým, kdo se pod vlivem strachu o své zvíře nachází v krizové situaci. V této lekci probereme techniky, které vám mohou pomoci v těchto okamžicích a jsou sestaveny na základě zkušeností práce linky bezpečí. Také se naučíme reagovat na stížnost a jak vytvořit z nespokojeného klienta loajálního fanouška praxe. Část přednášky věnujeme i psychohygieně a péči o sebe, což jsou základní podmínky úspěšné veterinární práce. V této části chceme odpovědět na otázku – co můžu udělat, aby mě lidé nepřiváděli k šílenství?

Účastníci dostanou za úkol sledovat různé parametry svých praxí v průběhu kurzu, na závěr mohou dostat certifikát, pokud zvládnou test.

Níže můžete sledovat přednášku ze záznamu:

náhled