CHCI SE REGISTROVAT NA AKCE ČAVLMZ
SEMINÁŘE, WORSKHOPY, WEBINÁŘE
(vše mimo akce ČAVS)
Registrace na akce veterinárních sester (ČAVS) najdete na webu www.cavs.info
Jak na to?
On-line registrační formulář je dostupný zde
1) nutné vyplnit Formulář pro osobní údaje
2) pokračovat ve výběru příslušného registračního poplatku na danou akci.
3) na emailovou adresu Vám bude zasláno automaticky vygenerované heslo.
Pod tímto heslem se později můžete přihlásit na ostatní dostupné semináře bez nutnosti znovu vyplňovat osobní údaje. Heslo slouží i pro on-line platební systém (viz. Platební podmínky).
4) pokud již jste členem a chcete čerpat výhodnější ceny, je pro výběr členského poplatku nutno v registračním prostoru ověřit své členství vložením svého členského emailu a hesla (tzn vstupu do Claudinu)
Platební podmínky
Registrační poplatek je nutné uhradit v Kč v plné výši do data uvedeného na zálohové faktuře.
PRO PLATBU SE ZAHRANIČÍ využijte možnost platby kartou, kterou naleznete ve svém registračním profilu. Kurzový rozdíl bude přepočítán aktuálním kurzem Vaší banky. Kontaktní email v případě dotazů: cavlmz-seminare@guarant.cz
PRO ČLENY SAVLMZ: členové SAVLMZ po zaslání členského preukazu SAVLMZ, mají nárok na slevu tak, jako členové ČAVLMZ. V případě nejasností kontaktujte info@savlmz.sk , které nám Vaše členství potvrdí. Případně napište na cavlmz@cavlmz.cz a my Vaše členství ověříme ze SAVLMZ.
Tato domluva je platná recipročně mezi ČAVLMZ a SAVLMZ na všechny akce asociací.
Platební karta nebo převodem na účet
Pro platbu platební kartou můžete využít On-line platební systém. Pokud přerušíte registrační proces a platbu kartou budete chtít provést později, systém je dostupný s heslem, které bylo zasláno na Váš email během registračního procesu a akceptuje platební karty MasterCard/Eurocard, Visa a Diners Club.
Pro platbu převodem na účet uvádějte vždy správný variabilní symbol uvedený na zálohové faktuře. Platba převodem na účet se může přepisovat někdy i 2-3 dny. Pro platbu těsně před akcí využívejte platební karty!
Daňový doklad
Daňový doklad Vám bude zaslán e-mailem do 14 dnů od přijetí platby.
Případně kontaktujte: cavlmz-seminare@guarant.cz nebo sekretariát ČAVLMZ
Zrušení registrace a storno podmínky
Sekretariát ČAVLMZ musí být vyrozuměn o zrušení účasti na akci písemně e-mailem na cavlmz@cavlmz.cz. Zrušení po telefonu nebude akceptováno.
Zrušení 14 dnů před akcí – 50% storno poplatky
Zrušení 2 dní před akcí – 100% storno poplatky
V případě jakékoli změny registrace ze strany účastníka si GUARANT International vyhrazuje právo účtovat 150 Kč manipulační poplatek.
V případě zrušení Vaší účasti z vážného důvodu, posuzujeme ve výjimečných případech individuálně.
V případě zrušení akce ze stany organizátora, Vám bude vrácena částka v plné výši.